Aei Çocuk yetiştirme noktasında bir şeyi asla yapamaz, izleyemez, yiyemez gibi kesin çizgilerim yok açıkçası. Bizim evde sadece haftada bir eşim maç izler. Onda da odadan kaçırmıyorum bir köşede oynumuzu oynuyoruz. Arada dönüp bakar sonra oyuna devam eder çok ilgilenmiyor açıkçası. Bir de herkes çocuk farklıdır, her aile dinamiği farklıdır. Mesela benim ya eşim yanımda ya annem ya kardeşim. Bu ortamda televizyon izletmemek benim için kolay ama tek başına olan veya çocuğu hiç durmayan, yemeyen anneler ne yapsın yani empati kurabilmek lazım.