Kızım 3,5 aylık,40 ı çıktığından bu yana veriyorum ben su. Denizli-Aydın arası çok fazla git gel yapıyoruz ve malum sıcaklar. Biz dayanamıyoruz ki çocuğum ne yapsın. Bi kaç gün su vermediğimde idrar rengi koyulaşıyo,bezde turuncuya dönüyor. Doktorum verebilirsin dedi, ben sadece su değil yaz meyvelerinden de tattırıyorum