Sokakta da nazar değer bu görüşü açıkçası hep savundum eltim kızını nasıl paylaşıyosun nazardan korkmuyor musun derdi cevabım hep bu olurdu baktım o da paylaşımlara başladı benden sonra😂 allah nazarlardan korusun bütün bebişleri. Babası da ben de her akşam okuruz zaten duaya ve allaha sığınıyoruz.
Bi de ben bebekken çok nazara gelirmişim yıldızın alçak derler hep hala daha nazara gelirim. Kızım da keza öyle anında nazara gelir ben bunun kötü bakışlı herkesten olabileceğini düşünüyorum ve gerçekten yıldız alçaksa oluyor yani, nasıl sokağa çıkardığımda ya da avmde durdurup kızımı seviyorlarsa instagramda da dozunda paylaşım yapmayı seviyorum tabi ki herkesin kendi görüşü saygı duyarım😇