Ybusra canm sakin ol seni anlıyorum ama stres yapma bak benm kızımda Şuan öyle ateşi ve diğer söylediklerim yoksa korkma zaten hava sıcak bizler bile yiyemiyoruz onlarda aynı. Kızım Şuan uyuyor ve nasıl terlemiş anlatamam bugün bende ve öyle tam anlamıyla dolu bir bez alamadım hep bir çay bardağının yarısı kadar yada bir yemek kaşığı kdar az.
Dayım sağlıkçı onunla görüştüm ateşini ve vajinasında bizim akıntı var az , akıntı çoğalıyor mu onu takip et birde zaten normalden farklı olur mesela idrarını yaparken ağlar e sende zaten bi andaki ağlaması uykusuzluğundan mı idrarını yaparken mi ağlıyor yada normalden farklı bir huzursuzluğu olur o zaman anlarsın bi sıkıntısı olduğunu. Ki zaten belli eder bi problem olduğunda merak etme. Eğer çok içine sinmediyse bi idrar tahlili ver eminim sonuçta vücudundaki sıvısı az sıcaktan normal ve bolca emzir mama su ver diyecekler gönderecekler yada enfeksiyonu fazlaysa ilaç verecek korkma bebeğin uyyyprsa kalk bi duş al biraz rahatlarsın 🌸