Birbalannesi09 Kızlar esim bana sormadan kasik mama almis ama guvenemedim ne markasina ne icindekilere kullanan varmi guvenilirmi sizce
Irmakmelegim Birbalannesi09 hiç kullanmayın içinde şeker vat yoğun oranda pirinç unu zatn sağlıklı deil kızım 2 yaşında 2 yıldır hiç kullanmadım ama yinede siz bilirisiz
Birbalannesi09 Irmakmelegim benimde hic icime sinmiyo zaten bebelac mama aldim icince agiz kenarlari kizariyi bu normalmi
Birbalannesi09 Evaninanasi bende ondan korkuyorum ek gidaya basladik havuc ve kabak verdim simdiye kadar bide arada mama veriyorum cunku sutum azaldi yetmiyo ama en fazla 10 ml iciyo ek gidayida cok yemiyo doyumluk deil zaten 6 aylik olcak 8 gun sonra
Irmakmelegim Birbalannesi09 takip te kalın alerjik mi deil mi diye mukuslu kaka vücudunun belli bölgelerini kizariklik