Moms0710 Merhaba tecrübeli anneler 3 haftalık bebegimin tırnakları çok uzun yüzünü çizdiği için eldiven giydirmek zorunda kalıyorum bebislerinizin tırnaklarını ne zaman kestiniz kirkini beklemek gerekir mi ?
Asel5Lina Moms0710 evet canım yüzük çizik içindeydi benimde 40 nı bekledim özellikle kendinden eldivenli tulumlar giydirdim bu süreçte
Ckudll Moms0710 merhaba ben hastaneden geldikten sonra 3. Yada 4. Günü kesmiştim sanırım kendine zarar veriyordu eldivenide bir şekilde çıkartıyordu. Kayınvalidem 40ına kadar beklenmesi gerektiğini söyledi neden diye sordumda birşey diyemedi ama ben bilmiyordum kesmiştim 🤭
17072023baloglum Moms0710 benim oglumda 1 aylik hala kesmedim 40 dolunca kescez kendi kırıldı ufak tefek. Cizikler oldu. Ama bu sicakta eldivende giydirmek istemiyorum
Deletedmom_112 Moms0710 kızımın tırnakları uzun doğmuştu,daha hastaneden çıkmadan kesmiştim, oğlum ise şuan 37 günlük 3 veya 4 kere el tırnaklarını kestim, 40 dolmadan kesmemende ki amaç ne bilmiyorum ama eminim ki boş bir hurafe yazık çocuğa kes kendini çizmesin
nrslkvnc Moms0710 neden kırkını bekliyorsunuz? Ben kestim bir şey olmadı. Eldiven giydirerek elleri ile keşfedeceği şeyleri engelliyorsunuz.
Sgnnn Moms0710 islamiyette değil ama şamanizmde 40ı çıkması var. Ve yine şamanizmde tırnak kesme ile ilgili yapılan şeyler var. İnanmayın böyle şeylere ya. Çocuğunuz bu sıcakta eldivenle parmak araları pişer. Kesmeye cesaret edemiyorsanız kağıt törpü alıp törpü yapın
midekoruyucu Moms0710 ben elimle alıyordum dökülüyordu o kadar inceydi ki 🥹 3 aylık olana kadar hep öyle kırıldı döküldüler sonra kesmeye başladım
Wanderlust Moms0710 eldiveni bir an once cikarmaniz gerek doktorunuzun demesi gerekirdi 5.gun kontrolunde. Bebekler dunyayi suan agzi ve elleriyle kesfediyor gelsiimi acisindan size dokunmali teninizi hissetmeli eldiveni cikarip tirnaklarinj kesin bikac zaman kesfettiginden yuzune gozune dokunmak isteyip biraz cizebilir ama guzel keserseniz asla cizik olmaz korkmayin mutlaka kesin ve eldiveni cikarin
edafmo Moms0710 ben 2.ayı bitene kadar elimle kopardım kesmedim. 3.ayında tırnak makası kullanmaya başladım
Gozdeklnc20 Daha 5 günlükken elektrikli törpü ile kısalttık biz. Saçma sapan hurafelerle çocuğun kendine zarar vermesine izin vermeyin. Ne kadar saçma sapan şeyler dolanıyor ya 🤦♀️