Ben yaptırdım çocukta kanlı kaka oldu sonra yeşile döndü Şuan aşırı mukus var ve gaz sorunları yaşıyor. Doktorum aşıya karşı alerji geliştirmiş dedi. Bi arkadaşım yaptırmıştı. Ciddi bi alerji süreci geçirdi. Doktorum ben kendi çocuğuma yaptırmadım şimdi her yer serum koruyuculuğu %70 bu aşının sadece, nitekim çocuğum altı aylıkken geçirdi iki gün hastanede yattı serum aldı atlattık ikinci dozu yaptırma dedi. İkinciyi yaptırmayacağım. Kişisel kararınız ama hiç bi zaman aşı karşıtı olmayan bi insan olarak (biontech iki doz yaptırdım mesela) ilk defa bir aşıdan nefret ettim. Çok yordu beni psikolojik olarak. Şimdi doktor alerji doktoruna yönlendirdi bizi. Allahım beterinden saklasın tabi yine bu günümüze şükür