seizetheday 13 aylık oğlum 2 3 gündür öksürüyor ara ara oluyordu iki gündür dün gece baya bi oldu beslendikten sonra da çıkardı şuan yine ara ara öksürüyor ne yapabilirim ilaç vs vermeli miyim ateşi falan yok