Oğlum 10 gün önce yaşına girdi ama biz ek gıda olayını hala çözmüş değiliz.Yemiyor ağzını açmıyor kendi yesin diye önüne koyuyorum hepsini atıyor.Sürekli meme istiyor 2 lokma yese 3 lokmada ağzını kapatıyor.Geçen gün 1 yaş aşımız vardı hemşire minyon olacak kilo almıyor dedi boyu da uzamamış dedi 1 yaş kontrolüne götürecem ama o gün gelene kadar çok kafama taktım sadace anne sütüyle nereye kadar sürecek bu süreci yaşayanlar tecrübelerinizi anlatır mısını gerçekten çok zor olmaya başladı artık