Kadernur50 Oglum 22 aylik normalde saglikhocaklarj aşı zamani ariyordu ama 18 aylik asi zamani arqmadilar benim de aklimdan cikmis bu gun goturucem oglumu sormaya gecmis aşıyı yaparlar mi yoksa 2 ay sonra 24 aylik aşısı var o zaman mi yaparlar
Kadernur50 UMUTUMM___ jstanbulda oturuyorduk nevsehire tasinma falan derken aşı aklimdan cikmis gitmis ama onlar ariyördu normalde
UMUTUMM___ Kadernur50 2 yaş aşısı 1 tane 1.5 yaş aşısı 2 iğne 1 ağızdan damla bence bugün götür durumu izah et
1mehmethaninannesi Kadernur50 Ben de 18 buçuk aylık iken yaptırdım iki hafta için sorun olmadı ama seninki uzun bir süre. Daha fazla bekletmeden sor çünkü iki yaş aşısı yaklaşmış neredeyse .
Kadernur50 1mehmethaninannesi tasinma arqya girince unutuk ya bakalim simdi gidiyoruz yaparlwr insallah