Ya kızlar bebeğim dün gece hiç uyumadı çok huzursuz hep ağladı normalde geceleri uyurdu dün öyle geçti diş diye düşündüm bu gece sıcaktı ilk fark etmedim uykum da çok olduğu için sonra eşim ağladığında benimle uyandı o da baktı sıcaktı ateşi varmış 37.5 du belki de dah yüksek ağladığı için tam ölçtürmedi üstünü çıkardım ateş düşürücü içirdim ama 5 e kadar hiç uyumadı nerdeyse abaah bezine baktığımda pembe lekeler vardı bu lekelervücudu susuz kalmış olması demek oluyor sanırım ya da idrar yolu enfeksiyonu mu acaba yoksa diş mi
Çünkü dişleri de çok kaşınıyor ve meme tutup çekiyor ve acıyor da artık bilemedim eşim gelsin işten doktora götürelim diye düşünüyorum ama kafam Allak bullak oldu 🥺