sedaboz bu aylarda uyku gerilemesi yasaniyor gundu 2 uykudan birini ya redderer ya da uyku arasi acilir 1 hafta kadar ama her seyden once emerek uyuttugunuz icin 2 saatte bir uyaniyor ve uykuya dönmek icin meme ariyor. Tavsiyem bir an once gece emmesini biraktirmaniz gerek. Verebilecegim en iyi tavsiye sizin cok kararli, cok net ve cok sabirli bir tutumda oldugununuzu cocugunuza yansitmaniz, cocugu ikilemde birakmadiginiz surece cok rahat halledersiniz. Ilk gun, ilk gece aglar bu cok normal ama opun oksayin, sevin, temas edin bol bol bir sekilde uyuyacak, uyumuyor diye pes edip meme vermeyin gece veya susturmak icin oyuna vs yonlendirmeyin. Bu suan icin de boyle 2 yasina da gelse bu sekilde olacak emzirerek uyutmayi birakmak istiyorsaniz bu sureci gecireceksiniz, ki tavsiyem 2 yasina vs gelmeden bu isi cozmeniz cunku 23 aydan sesleniyorum buralar felaket cok inatlasir, cok direnir 😊