pelsin72 34+1 de dogum yapmistim bende sizinle ayni sekil suyum geldi ve kizim tersti sezaryen oldum. 1 hafta kuvozde kaldi, ciger gelisimi, solunumu ve emme refleksi yerine gelince cikariyorlar diye biliyorum. Sizin de bebeginiz yakin zamanda cikar diye dusunuyorum eger bu saydıklarim yolunda gidiyorsa, saglikla buyutun.