Bakıcıya geçen yıl asgari ücret zammından önce 7 veriyorduk bu yıl annem bakıyor ama asgari ücret kadar veya makul düzeyde altında olması lazım aksi taktirde bu sömürüye ve kul hakkına girer diye düşünüyorum ee tüm kazancı bakıcıya mi vericez diyen herkese cevabım oturun kendiniz bakın olucaktir Diyarbakır’da oturuyorum bu arada şu ekonomide evine birini getirtip baktiriyorsan tam gün en az 10 olması lazım part olarak da bence en az 6 olmalı