Arkadaşlar merhabalar dün ameliyattan çıktı oğlum gece uyandı ağrısı ve ateşi vardı ağldı baya hemşire SATAPAR Diye bi şurup verdi ben de mecbur o an verdim. Normalde colpol içtik hep biz ağrı ve ateşde bu şuruptan kullanan varmı acaba ? Nasıl bi şuruptur