Kızlar bebeğim 3 ay 18 günlük, her gün sabah 5-6-7-8 e kadar uyumuyor. İlk uyutmaya çalıştığımizda 15 dk uyuyor sonra ağlayarak uyanıyor Sabaha kadar salla emzir sürekli böyle bugün de 7 de uyudu artık bayıldı yani. Sabah da öğlene kadar uyuyor kalkıyor oynuyor tekrar uyku hiç dayanamıyor uykuya sabah ama gece uykusu olduğu halde uyuyamıyor. Gece uykusuna hasret kaldım dengem bağışıklığım bozuldu. Hamak aldık sallayarak uyusun diye yine olmadı. Emerek uyumuyor. İlla iki kişi karşılıklı sallayacaz onda bile saatlerce ağlıyor. Ne yapalım lütfen biri bir şey söylesin. Otomatik ana kucağı işe yarar mı sizce bu aydan sonra. Yardım edin