Tubiktooo Kızlar bebeğim 3 ay 18 günlük ve ben yaz gribi oldum baya kötüyüm bebeğimin hasta olmaması ve en az şekilde ve rahat geçirmesi için ne yapabilirim veya gribe yakalanmaması için şu anlık birşeyi yok ama benden bulacaşacak büyük ihtimalle emziriyorum
Bmaidil12 Tubiktooo siz bol.bol emzirin bebeğinizi emzirirken maske takın bulundugunuz ortamı hep havalandırın birşey olmaz korkmayn
Tubiktooo Bmaidil12 biraz ateşlendi balına bez koydum düştü evet hep havalandırıyorum inşallah ılmaz ya çok korkuyorum daha çok küçük 😞 havalarda aşırı sıcak