Yenidogan bebeğimin damaklarinda ve ağzının kenarlarında pamukcuk var doktor karbonatlı suyla silin dedi yaptık ama bu sefer çığlık çığlığa kalıyor sanırım yakıyor ve meme reddi yaşıyoruz mikostatin damla yaptık uyumuyor kızlar lütfen yardım edin nasıl geçer