Eftelya32 Travazol krem kullanıyorum ama geceleri kaşıntım çok oluyor doktor randevusu aldım ama daha bçbir kaç gün var randevuya sorum üstte kızlar
Sgnnn Eftelya32 ben 2 hamileliğimde de sürekli yaşadım fitil iyi geliyor. 3 gün arayla kullanıyorsunuz fitili attıktan sonra parça parça mantarı atıyor çamaşıra
Deniz32 Eftelya32 merhaba bende de 5-6 gündür ara ara kaşık ve karın ağırısı oluyor aynı zamanda vajinal bölgede kaşıntı kızarma var bunlar mantardan mı merak ediyorum, siz doktora gittiniz mi acaba ne dedi
Madalina Eftelya32 şişkinlik olmadı fitil ve krem vermişti doktor. Bide diyet stresten uzak dur antibiyotik kullanımıda önemli tabi yakın zamanda kullanıldıysa yapıyormuş.
Eftelya32 Sgnnn teşekkür ederim peki doktor muayeneyi tahlilden mi bakıyor yoksa altanmı muayene ediyor
Sgnnn Eftelya32 alttan muayene ediyor muayene sırasında çoğunu temizliyor. Şeker ve mayalı besinler tekrarlamasına sebep oluyor
Eftelya32 Deniz32 merhaba maalesef gidemedim randevu aldığım gün regl oldum Dr alttan muane edecegi için randevuyu iptal ettim ama eczaneden travazol krem alıp kullandım kaşıntısı geçti ama bel ağrım ara ara devam ediyor