Ncl12345 Kizlar merhaba oğlum 6 aylık ve mama sandalyesi almak istiyorum. Ikeanın antilop mama sandalyesini çok duydum. Araştırmalarım sonucunda en çok onun tavsiyesini aldım. Kullananınız var mı? Tecrübelerini nelerdir? Ya da hangisini tavsiye ediyorsunuz?
Sgnnn Ncl12345 evet ben doktorumun tavsiyesi ile almıştım çok rahatım. Hijyen olarak çok kullanışlı. Kumaş olanları her yemekten sonra nasıl temizliyorlar bilmiyorum. İlk aylar için yine ikeada sırt desteği satılıyor o çok kullanışlı oluyor. Şişme plastik bir yastık gibi bebeğin dik durmasını sağlıyor yandan arkadan destekliyor. Birde trendyoldan ayak desteği satın aldım boşta sallanmaması için ayaklarını oraya koyuyor. 10 aydır kullanıyor hiç bir sorun yaşamadım
ikimelekannesi_ Ncl12345 Ikea marka değil ama aynı model muadilini aldım içine de yumuşacık çok güzel bir minder aldım severek kullanıyorum minder kirlenince çıkarıp makinaya atıyorum geçmezse suya bastırıyordum ki bu zamana kadar geçti çok rahat