Ela3424 çocuğunuz kaç günlük? Bizde anne sütü sarılığı vardı. 7. Gününde hastanede bir gün yattı. Daha sonra kilo alımı iyi olduğu için mama başlatmadı doktorumuz. Gündüzleri 2-2,5 saatte bir emzirdim geceleri 3 saatte bir emzirdim. Tam anlamda sarılığı ise 2. Ayını doldurduğunda geçti. Sarılık ilk 10 gün kritik oluyor, daha sonrasında ise bir tehlikesi bulunmamaktadır, doktorum bu şekilde söylemişti