Kızlar selam .. Ben sezaryen doğum yapalı 43 oldu ve ufak bir tatil planımız var doktoruma daha önce sorduğum da denize girebilirsin ama havuz 6 ay yasak dedi .. aranızda Doğum sonrası havuza giren oldu mu iyi veya kötü neler yaşadınız anlatın bakalım ☺️🙈