BAB20 of bende kızımı ayıramıyorum bizimle odada park yatakta yatıyor 16 aylık içim rahat etmiyor odasında uyumasına ya uyanırsa duymazsam ya basına bise gelirse diye diye maf oldum yapamıyorum 2 3 gün halamla kardeşim geldi kalmaya kalabalık ev illa duyan olur dedim odasında bıraktım ama gözüme uyku girmedi sabah ezanı okudu hava aydınlandı en son aldım odaya öyle uyudum :(