Hilaltavuz Bebeğim 4 ay 10 günlük 5100kg ek gıdaya başlasam kilo alır mı acaba tecrübesi olan var mı doktor sen bilirsin diyor moralim çok bozuluyor
DarkSwan Hilaltavuz 😂 Ek gıdaya başlasanız bile, 6. 7. aya kadar tadımlarla geçecek. 1 tas çorba, 1 tabak pilav, 5-6 tane köfte yemeyecek sonuçta. 1 çay kaşığı kadar tadım yaptıracaksınız. Kilosu çok düşük değil ki.
Hazalkaann Hilaltavuz oğlum 4 aylık doktor kaşık maması ver dedi 6 kilo sadece mama içiyor oda zorla veriyorum 60 70 cc
Hilaltavuz aleyyy mama verebilirsin dedi bende 3 farklı marka denedim hepsinde kustu kabız oldu dedim o zaman ne yapalım sen bilirsin istersen başla dedi
Ayfa1608 Hazalkaann Aptamil kaşık mamaları 6 aylık değil mi ? Bende kaşık mama başladım 4 ay 2 günlük. Hero baby bide hipp aldım. Aptamil istiyordum ama 6 ay yazıyordu hep
Ozgeeliz Hilaltavuz benim kızımda 2 ay 23 günlük meme reddi yaşıyoruz doğum kilosu aynı sizinkiyle aynı daha yeni 4.500 oldu bende doktorumla görüşüp 4. Ayda tadım yapmaya çalışıcam
Hilaltavuz Ozgeeliz ilk aylarda kilo alımı baya iyiydi 1 kilonun üstünde alıyordu ama sonra düştü bi doktor 9. Ayda tam oturduğunda başla dedi başka doktora götürdük istersen şimdi başla dedi bende şaşırdım
Hazalkaann Ayfa1608 valla eczaneden bulduk bizde sıvı şekilde veriyorum biberonla muhallebili denemedim daha internetten de Elmalı yulaflı istedim hipin ama kqbızlık yapıyor yaa siz nasıl veriyorsunuz
Ayfa1608 Hazalkaann hipp daha dün aldım yulaflı olandan ama daha açmadım. Hero baby sütlü muzlu pirinçli almıştım. Ilık suda yapıyorum muhallebi gibi oluyor bazen içine 1-2 cici bebe karıştırıyorum bazen sadece kaşık mamayı direk kaşıkla yediriyorum
Ayfa1608 Hazalkaann yiyor canım muhallebi kıvamında bazen cici bebeyle normal formül mamayı karıştırıyorum. Kutuda ölçüsü var da inan hiç ölçüye göre yapmadım göz kararı yapıyorum😅
Ayfa1608 Hazalkaann rica ederim canım. Günde bazen 1 bazen 2 veriyorum. Yani mesela baktım biberonu almıyor ama aç ya kaşık mamayı normal mamayla karıştırıyorum kaşıkla yediriyorum. Kabızlık çok şükür yapmadı bizde. Ama hala damlalarını kullanıyorum belki damla olmasa yapablirdi.
Hazalkaann Ayfa1608 anladım canım çok saol bende deniyim bi çünkü mamayı da içmiyor zaten memeyi hiç almadı