Biz şu an 2 aylığız ve bebeğim uyurken hhııııgg diye ses çıkardı 2 sefer nefessiz kalıyormuş gibi ve hızlı nefes alıp veriyor aynı zaman da ağlayacakmış gibi oluyor veya tebessüm ediyor bunlar normal biliyorum ama o nefessiz kalmış gibi ses çıkarınca korktum normal mi böyle olması