15 aylık kızım var iştahı asla yok . Mama içiyor sadece inanın aç bile bıraktım. Mama hariç hiçbir şey yemiyor 1 kaşık tatsın kalıyor gerisi. Bmyle değildi 5 aydır falan böyle. 10 kilo. Herhangi sağlık sorunu yok kan tahlilleri gayet iyi . Ama yemiyor yemiyor yemiyor. Çok sinir oluyorum bu duruma bu durumu yaşayıp aşan var mı