Bugün sabahtan hastanede spiral taktırdım takılırken çok acıdı ondan beri ağrım geçmiyor doktor normal dedi ama böyle olan varmı
Birde adetli değilken yaptı ve sezeryan doğum yaptım
Kanaman çok olur dedi sadece hafif akıntım var ama adetmişim gibi ağrım var