Merhaba anneler kızım büyük ihtimal işitme cihazı kullanacak şuan 3.5aylık yarı yarıya bir işitme kaybı var 6.ayında tekrar test olacak.aranızda işitme cihazı kullanan çocupu olan önerileriniz bu sancılı süreçte ne yapabilirim bebeğimin gelişimine nasıl katkıda bulunabilirim cihazını ne marka siz neler yaşadınız yardımcı olur musunuz?