kızlar 10 buçuk aylık kızım var 10.aya yakın işaret parmağı kullanmaya başladı. ama sürekli bi şeyler gösteriyo duvardaki tabloyu elimdeki bardağı karşısında oturan kişiyi. ama sadece işaret parmağıyla gösteriyor kendi kendime hani bir şeyi gösterip bize dönüp bakmıyor bakın diye. böyle olması normal mi? bilinçsiz mi yapıyor diye düşünmeye başladım.