Umut35 6,5 aylıkken genel anestezi alarak oldu sünneti. Ameliyattan çıkınca anesteziyi çok zor attı çok kötü oldu oğlum. Uyuşukluk geçince ilk çişini yaparken ağladı sadece. Onun harici hiç sünnet olmamış gibi devam etti. Eve geldiğimizde hiç bir şeyi yoktu yani. Tavsiyem genel anestezili yaptırmayın. Doktor kremlerini yazıyor zaten düzenli kullanırsanız bir haftaya tamamen iyileşmişti bizimki. İlk günler şişlik morluk olacak bu sizi korkutmasın gayet normal. Bize bir hafta banyo yaptırmayın demişti. Bir hafta sonra sargıyı çıkarınca yıkamıştık. İlk bir ay çok suda tutmayın yıkayıp çıkarın dedi, öyle yaptık. Bir de bir iki ay yürüteçe sakın koyma dedi, kullanmamıştık zaten o dönemde. Bezine karton bardak koymadık, sünnet kilodu kullanmadık. Beziyle daha çabuk iyileşir demişti doktorumuz. Bu şekilde yani korkulacak bir şey yok aslında. Şimdiden çok geçmiş olsun 🌸