Ebrr_glsm123 Kızlar merak ediyorum valla İNSTAGRAM ı, olmayan var mı eşiniz mi izin vermiyor yoka kendiniz mi istemiyorsunız Benim yok mesela. Vardı çalındı daha da hevesim kalmadı
Huma_kus34 Ebrr_glsm123 malsef o bataklığa gırınce yokluğuna zor alışılıyor keske olmasa denıyorum aşırı aşırı vakit kaybı 🫣😏
Nil37 Ebrr_glsm123 benim yok eşimle ortak kararımız onun yerine haber programlarımız var arada arıyorum annelerin tarifleri için ama napalım artık:)
Baybars02 Ebrr_glsm123 var ama yok 😅 tanıdık kimseyle takiplesmiyorum ilgimi çeken sayfaları takip ediyorum can sıkıntısından
Asyanesrin Ebrr_glsm123 bende eşimde kullanmıyoruz çok gereksiz boşa zaman kaybı bence bide insanların özel hayatı bizi ilgilendirmez bizim özel hayatımız da kimseyi ilgilendirmez
Ballibademin_21 Ben kullanıyorum gayette sevdiğim bi uygulama zaten sadece aile ve arkadaş var tanımadım kimseyi eklemiyorum
T-g Benim yok boş vakit bulamıyorum çocukla kocayla evle işle millet ne ara giriyor paylaşıyor bilmiyorum. Ben kendime vakit ayırınca duşa atıyorum kendimi 🤣 en güzel ayırdığım vakit kızı gece uyutunca gece balkonda kahve keyfi 🤣o benim için çok lüks
Merveeofs Kullanıyorum ama hiç kullanmamayı isterdim ancak malesef kiii bağımlılık gibi insan kolayca bırakamıyor ve bomboş bir şey aslında sadece vakit israfı