Kızlar 18 günlük bebeğimin doğdugundan belli gözü akıyor çapaklı bir sekilde 1 aylikken göz muaynesi icin cagirdilar ama şuan çogaldi akıntı sulanmada var gozünde beklemeden bi götürmek istiyorum göbeginde de kanama var hafif o yuzden cocuk doktoruna gitmeyi dusunuyorum ama göze de bakarmi yoksa gözü icinde göz doktoruna mi goturmeliyim