Haklısınız da işte hemşire hanım biberon kullanmamam konusunda beni uyardı ve meme reddinden bahsetti. Bebeğim daha 18 günlük. Akşamları gerçekten emiyor ama yetmiyor sütüm ağlıyor. Sağdığım sütü veriyordum biberon ile vermemem söylendi. Şimdi ne yapsam ne etsem kara kara düşünüyorum