Arkadaşlar ben oğlumu sadece bir aylik olana kadar kendini toplayana kadar geceleri uyandirip hem emzirip hem mama verdim sonra uyandirmaya kiyamadim biraktim kaldirmayi ama kendisi zaten 2-3 saatte bir uyanmaya başlamıştı gece ve gunduzu ogrettim oglenleri kisa uykular yapiyor yarim saat 15 dk falan gibi aksamlari uyuyor 9 da yatiyo 8.30 da bi farkli aglama tonu duyuyorum uykusu geldigini anlıyorum emzirip mama veriyorum 9 da uyumus oluyo her zmaan ayni saatte yatmayi ogrendi 9 da yatip 1 de kalkıyor 3 de ve 5 de uyaniyor sabahta 8 de kalkiyo 11e kadar yine uyutuyorum sonra uyumuyor oglenleri kisa uykular yapiy yine etkinlikler falan yaptırıyorum kitap okuyorum uyumak istediginde emzik istiyor veya emziriyorum 2.5 aylik sutum hala yetmiyo 180 cc istiyor 90 mama verip 90 emziriyorum sag gogsumden az geliyor 30 geliyor soldan 60 geliyor hem emzirme hem mama ilerliyorum ne bileyim boyle alistirdim yanlis mi yapıyorum acaba 9 dan 1e kadar uyuyor uyandirmam gerekiyo mu ama zaten aciksa uyaniyo huysuz mutsuz olmaz mi bilemedim