Moms22 yürüme arkadaşı varsa severek kullanır bence 7 aylıktı tutunarak yürüdüğünde yürüme arkadaşıyla her yere giderdi bi oyuncagını istediginde gider alır dönerdi baya araba gibi kullandı 😅 bizde tutup destekliyorduk genel de koltuk altından tutulması önerilir o şekilde vücut dengelerini daha kolay saglıyorlar 11,5 aylık desteksiz yürümeye başladı