Mrv_cnl Doğum günleri geldiğinde ne alsam diye düşünüyorum ve onlara maksimum mutluluğu İzaten vermişim (2 torun) daha napim diyip pasta ayıp gidiyoruz. Sizce de öyle değil mi 😅