Alyanrcn elinizle sıkmışsınız süt gelmiş, süt sürekli akmayabilir zaten bu akma olayı zamanla kesilebilen bir durum. Bebek kilo alıyorsa, doymuyor gibi huzursuzluk belirtileri yok ise, çilli bezler de 6 ve fazla ise (ki burada eğer ki prematüre ise miktarlar değişebilir) çok endişelenmeyin emzirin sadece, sütü artırmanın en iyi yolu emzirmek :) bebek dudağının beyninize gönderdiği sinyaller oksitosin hormonunuzu salgılatarak, prolaktin hormonunuzu ürettiği sütü süt kanallarına indirir. Azalma bile varsa, emzirmeye devam ederek 72 saatte randımanı sağlarsınız. Ama yine de bir emzirme danışmanlığı alabilirsiniz. Bir de bol su ve dengeli beslenme.. keyifli emzirmeler :)