Kizlar merhaba. Fenomen ebru derebaş var bilenler bilir bayan32diş diye kullanici adı. Onun kullanip onerdigi zayiflama kahvesi olan zennox fit aldim ve bugun sabah itibariyle kullanmaya basladim.Emzirenlerinde kullanabilecegini bi sorun olmadigini soyledi eger 5 ayı tamamladiysa, benim bebegim 6 aylık bu arada. Yani ben o kahveyi ictim ama sutumden bebege gecer mi huzursuzluk istahsizlik vs. yapar mı tereddutte kaldim. Bilen kullananlardan yardim istiriyorum. Simdiden tesekkurler..