Kızlar ya 20 aylık bi beneğim var yeni eve taşındık omdan mı bilmem ama buraya geldiğimizden beri karanlıktan korkuyor yalnız kalmak istemiyor apartman içinde bile sensörlü ışık yanana kadar korkuyor kucağıma gelmek istiyor sürekli neden olur acaba yaşadınız mı hiç böyle bir durum