Eshuma merhaba ,benimde 3,5 yaşında oğlum var ve 2,5 aylık kızım oldu.Bastan oğlum kıskandı,üzüldü.Dogumdan önce de kardeşin olacak diye bahsettim.Ama tabi yaşayınca daha farklı oldu.Kiskaclikla ilgili kitap okuduk.Kizimin oyun halısı,oyuncakları ile oynamasına izin veriyorum.Yanina yatıyor oda oynuyor yanında sarılıyor öpüyor.Simdi daha iyi.Tabi takip ediyorum sürekli bazen vurabiliyor.Zamanla sizinde daha iyi olacaktır.Buyuk olan cocugunuZla da ayrıca vakit geçirin size tavsiyem.Anaokuluna babası göturuyorsa siz gidip alın.Parka götürün kısa süre olsada.Ben anaokulunda çalışıyodum.Mudurum oğluna mutlaka yarım saat ayırmalısın dedi oda çünkü küçük ilgi istiyor dedi bnde öyle yaptım.Suan çok daha iyiyiz.Size de kolayliklar dilerim