@“Tubacnr0” eczaneye danışın iburamin soğuk algınlığı var eğer verilebiliyosa onu alın içirin bide burnu doluysa şırınga ve serum fizyolijik alıp temizleyin hergün banyo yaptırsanız o da iyi gelir mikropları öldürür uykuya geçişini kolaylaştırır çok geçmiş olsun minnoşa🥰🤲 birde banyodan sonra eviniz soğuksa ona göre giydirirsiniz daha da üşütmesin 🥰