Aysecan0335 Erkekten alınıyor risk varsa kadından alınıyor kadındada risk varsa tüp bebek, ama erkekte risk çıkmazsa kadından almıyorlar bile. 1 kişinin taşıyıcı olması sorun değğlmiş. Biz verdiğimizde böyle anlattılar.