girlmomm Arkadaşlar bebeğim 42 günlük ama tek başıma bakıyorum hem ev işi hem bebek çok zorlanıyorum bebeğim hep kucak yada meme istiyor emzik emmiyor ana kucağında vs durmuyor ne zaman rahatlarım bir tık da olsa sizce bazıları 3. Aya girdin mi ilgisini birşeyler çekmeye başlayınca durur diyolar bazıları da büyüyesiye kadar hep böyle diyor moralimi bozuyor isyanlardayım başım ağrıyor şimdi😥😓
Deletedmom_72 girlmomm İlk 3 ay 4.tremester dönemi su an dünyaya adapte olmaya çalışıyor.Bol bol temas edin vakit geçirin iş hiç bitmiyor.Zaten 3 aydan sonra rahatlamaya başlayacaksınız
GezginPaNDa girlmomm 7 ay tuvalete bile gidemedim . 2 lokma yemek yiyemedim. Doğum kilomun altına düştüm. Ev işi yemek hak getire
girlmomm GuyMontagatRoma inşallah ağlamaları ne zaman azalmaya başlıyor misal karnı tok gazı çıkarıyor koyuyorum yerine ağlıyor 😢
Biz3kisiyiz_ girlmomm inanın buradaki %90 anne aynı yollardan geçiyor ve geçmiştir zamanla herşey yoluna girer. Annelik için şöyle bir yazı yazmışlar ilk doğduğunda yarım saat uyusam yeter sonra 4 saat uyusam sonra ay gece hiç uyanmasa ve en sonunda zorla senin sabahları onu kaldırman 🤗 şu anki döneminiz zor ama geçiyor inanın . Ay sen biraz büyüsün o zaman gör diyenlere aldırış etmeyin onlar yenidoğan dönemini hasarsız atlatanlardır 😂
bencorapkadiniyim girlmomm Benim kiz 2 buçuk yaşında walla geriye bakıyorum bebeklik günleriniz özlüyorum tamam uykusuz geceler oluyor dış dönemi başlıyor,ama bunlar çabuk geçiyor.Ben eşime hadi bir tane daha yapalım diyorum jaks
Sirretnur İlk 3 ay yenidoğan sayılır, hep seni istemesi, gazı uykusuzluğu vs çoook normal. İlgisini bişeyler çekince ev düzenine daha da hakim olabilirsin
girlmomm Sirretnur umarım öyle olur 🙏 herkes öyle diyor bazıları da böyle devam eder diyip iyice canımı sıkıyor😒
girlmomm bencorapkadiniyim hadi ya maşallah diyeyim cesaret işi ben şuan ki halimle bir daha düşüneceğimi sanmıyorum büyük konuşmayayım ama😬🤣🤣🤣
-Eraymoms- girlmomm Ya daha çok minik küçüklük anlarımız geldi aklıma 🥹 o anların tadını çıkar herşey geçecek de ve mis kokusunu içine çek. 3 aylık olduğunda ben biraz rahatlamıştım uykusu daha uzuyor falan uslanıyor azıcık sabret sadece güzel anne 💝
Efy Bebekler doğduktan sonra ilk 3 ayı dünyaya alışmakla geçiyor o yüzden sürekli kokunuzu istiyor olabilir 3 aydan sonra daha rahat olursunuz ama bebeğinizin yapısına göre değişir rahatlığınız :) kızım çok uysal bi bebekti hiç zorluk çekmedim ama oğlum tam tersi ayrıca sizde şu an alışma evresindesiniz zamanla herşey yoluna girer endişe etmeyin
girlmomm Efy Herkes 3. Aydan sonra biraz rahatlarsın diyo bakalım sizin ne kadarlık oldu ne zaman rahatladınız az da olsa
Aybuke54 girlmomm benimde oyleydi yer oyun halısı aldik onla oynuyit piyonali daha 2 ay 23 günlük 2 nci ayinda başlamıştı herseye dikkat vermeye
girlmomm Aybuke54 oyun halısında vakit geçirdi mi peki bazıları da şey diyo 5. Ayda falan anca görür net göremez sizinki sizinle iletişim kurup gülücük falan atıyor mu
papatya_1125 girlmomm anne diye hoş geldin güzel anne Öncelikle ilerisini gerisini düşünmeyi bırak. Bebeğin yeni bir dünyaya geldi ve ne yapacağını bilmiyor Tedirgin ve sana ihtiyacı var.sık sık kucak istiyor. Tek çeşit yemek yapabilirsin Uzunca bir kumaş varsa sling gibi kullanabilirsin. Sabah 2 uykusunu yaptığın zaman ocağa yemek koyabilirsin .ben genellikle tek çeşit yapabiliyordum. Sabah gün ağarmadan çamaşır astığımı biliyorum.
girlmomm papatya_1125 işte uyku düzeni bozuldu misal uyusa da 10 dk sonra hemen uyanıyor kolumda uyukluyor ondan kucağımdan bırakamıyorum 🫠
Bebekcino girlmomm 6 ay 5 günlük kızım ilk günden beri senin bu dediklerini diyorum 3 ayda düzelir 4 ayda düzelir diye diye bu güne geldik yanında biri olmadan 1 dakika durmaz ilgi delisi bir cocuk oldu cıktı
girlmomm Bebekcino dimi öyle öyle kandırmaca yok 40 çıksın düzelir yok 1. Aydan sonra yoluna girer 🤦♀️
Haffuse O bebekten bebege degisiyor.hani kisilik meselesi😅 O degismese bile, sen anne olarak evriliyorsun, ve herseyi her ihtimalde yapabiliriyorsun😅 Belki bu seni biraz rahatlatir.