Duru07 İlk 6 ayı gözden çıkarmak gerekiyor çok çok zor, mutlaka yardım isteyin yakınlarınızdan destek alın çekinmeyin. İlk 6 ayı psikolojik olarak en az hasarla atlatirsaniz sonrası harika bir süreç en azından benim için öyleydi kızım o kadar mükemmel bir abla oldu ki gözlerim dolu dolu izliyorum onları 🥰 bıdıbıdı sohbet ediyorlar, kardeşini giydiriyor, tuvalete götürüyor, parkta elinden tutup yürütüyor, delirmelik tam🤩 bu anlar için tüm o yorgunluklara değer diye düşünüyorum. Arka arkaya olmaları çok iyi oldu benim için beraber büyütüp onlarla beraber hayatı dolu dolu yaşamak istiyorum💙