Merhabalar oğlum 9 aylık emiyo ek gıdada yiyor 1 tane dişi olmasına rağmen şu bi kaç gündür çok kötü ısırıyor emerken ilk başta biraz çekmesi gerekiyor sonra süt geliyo ama o bi iki çekip yeterli süt gelmeyince hemen ısırmaya başlıyor zaten çok hassas biyer göğüs ucu acısı içime oturuyo sık sık ısırmaktan artık daha çok hassaslaştı normal emerken bile acıyo bu yüzden 2 3 gündür emziremiyorom bile ne yapmam lazım bi çağresi var mı üzülüyorum emziremediğim için acısı dersen anlatılmaz sürekli emzirmeye çalışıyorum ama ısırmaktan ememiyo