Merhaba benim kızım 1 yaşından beri her ay düzenli şekilde aynı tarihlerde ateşleniyordu pfapa sendromu dediler ateşi kortizonla anca düşüyordu şu an 2,5 yaşında artık kortizonda fayda etmemeye başlamıştı bademcik ve geniz ameliyatı olması gerekli dediler kaç çocuk doktoru romatoloji immünoloji kime götürsek hepsi aynısını dedi ve biz ameliyatını yaptırdık temmuzun 18 inde ameliyat oldu. Çocuk bu ay aynı tarihte yine hasta oldu ateş düşürücü fayda etti düşürdük antibiyotik verdiler bi sıkıntı yoktu bugün tekrar hasta oldu ateş çıkmadı ama hep böyle başlıyor biliyorum. Bize çocuğun eskis gibi sık hasta olmayacağını söylemişlerdi olsa bile rahat atlatacağını söylediler ama Yok çocuk yine hasta yine hasta bağışıklığına felan herşeyine baktırdık sıkıntı yok ama ne yapacağımızı şaşırdık artık daha nereye götüreceğim bilmiyorum bilgisi olan yazabilirmi