Başlarda 2-3 tane sinek ısırığı şeklindeydi, bol sinekli bir bölgede oturduğumuz için umursamadım, bikaç gün içinde bu şekilde yayıldı o sırada yaban mersini yedirmiştim o alerji yapmıştır diye düşündüm , doktora götürdüm uyuza benziyor ama alerjide olabilir dedi net bir tanı koyamadı, kaşımıyorda, yarın dermatoloğa gideceğim ama belki burada yaşayan bir anne vardır diye sormak istedim sadece dizlerinde ve dirseklerinde var

