Ezoli170 Apartmanımızda asansör yok,2 katlı.globber istiyorum aslında ama yukarı çıkarmak pek mümkün değil sanırım.diğerinin de oturağına küçük demişler.kullanan var mıı
MamaBearGigi Ezoli170 globber kullanıyorum, bebeğiniz yürüyorsa bisikleti çıkarmak pek sorun olmaz, ama katlanmaması cidden sıkıntı. tcherchi araştırmadım bilmiyorum ama eğer katlanma özelliği varsa ona daha çok odaklanırım
Ezoli170 Merhaba aldım tcherchiyi baya kaliteli.sevmediğim yanı oturma yeri küçük bence ama globberınki nasıl bilmiyorum.benim bebeğim 16 aylık olacak,bindiğinde poposunu aşağı kaydırıyor o yüzden şu an rahat edemedi yazın tekrar denicem