Merhaba kizim 32 aylik. 2 aydir tuvalet egitimi ile mücadele ediyoruz.Maalesef ilerleme yok.Kizim uzun zamandir bir yetiskinden farksiz konusur her seyi anlar iletisimimiz iyidir.Tuvalet egitimine de hevesle basladi ama, ben goturmezsem kendi soylemiyor cisim geldi diye kakayi bile nadir söylüyor.Yumusak davrandim olmadi, birdaha yapma dedim olmadi.Bana bir yol gösterir misiniz yılmış durumdayım