01012023 Kendinizi korkutmayın. Ben de babamı kanserden kaybettim. Daha bebeğim yokken karnıma kramplar giriyor diye hastaneye gittim. İlaçlı tomografiye girdim ve bana bağırsakta kalınlaşma var dendi, 2 doktor tarafından. Kolonoskopi için gün verdiler. O 2 gün boyunca ben sabahtan akşama kadar kendimi ve eşimi yedim, bitirdim. Vasiyet falan söylüyordum. Üstelik kimse üzülmesin diye girene kadar herkesten gizli tutup onun yükünü de yüklendim 🤦🏻♀️ Sonuç; Allah’a şükür tertemiz. Ben bu karamsarlık ve bu psikolojiyle çok yaşamam 😅